Nie, nie posiadamy już sklepu stacjonarnego. I niestety nie ma już możliwości odbioru zamówień z naszego magazynu. Zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Staramy się wysyłać zamówienia tego samego lub kolejnego dnia roboczego by przesyłka dotarła jak najszybciej.
30 dni od momentu ich otrzymania. Adres do zwrotu oraz formularz można znaleźć w linku poniżej: https://napiki.pl/pl/content/21-zwroty-i-reklamacje
Tak, jeśli poprzednie zamówienie nie jest jeszcze spakowane. Proszę złożyć zamówienie wybierając w dostawach opcję „domówienie – proszę dołożyć do poprzedniego zamówienia”.
Zamówienia opłacone BLIKIEM, szybkim przelewem i za pobraniem staramy się wysyłać tego samego lub następnego dnia roboczego. Zamówienia opłacane tradycyjnym przelewem wysyłamy jak tylko płatność zaksięguje się na naszym koncie.
Jeśli wybrana płatność się z jakiegoś powodu nie powiodła można dokonać przelewu tradycyjnego na nasze konto. Pamiętaj by w tytule przelewu wpisać numer zamówienia.
nr konta: 94 1050 1461 1000 0090 8263 4362
IBAN: PL 94 1050 1461 1000 0090 8263 4362
Kod BIC SWIFT: INGBPLPW
napiki.pl - TOTO
Radwańska 22 lok. 2
90-541 Łódź
Tak, oczywiście J Proszę w adresie dostawy wpisać adres osoby, do której ma dotrzeć. Nie pakujemy na prezent, ale staramy się by wysyłane zamówienia były estetycznie zapakowane. Można do zamówienia dopisać informację, że jest to prezent byśmy zachowali ‘podwójną czujność’. Paragony i faktury wysyłane są drogą elektroniczną na podany adres email.
Tak, mamy J Można zamówić u nas kartę upominkową z dostawą kurierem lub w wersji elektronicznej (wyślemy ją wtedy na podany adres email) Można wybrać różne wartości bonów: 50, 100, 200 500zł. Można zakupić kilka bonów jednocześnie, np. jeśli chcemy na prezent przeznaczyć 150zł to wybieramy 1 bon o wartości 100zł i drugi o wartości 50zł.
Oto link do bonów prezentowych:https://napiki.pl/pl/module/iqitsearch/searchiqit?s=bon+prezent
Tak. J Wysyłamy zamówienia do wielu krajów firmą kurierską. Koszt wysyłki zaczyna się od 49zł. Pełną listę krajów i cennik można znaleźć w linku poniżej: https://napiki.pl/pl/content/1-wysylka
Jeśli produkt jest obecnie niedostępny i widnieje napis ‘Poinformuj o dostępności’ proszę kliknąć przycisk i wpisać swój adres email pod ceną produktu zatwierdzając czynność kliknięciem ‘Powiadom mnie kiedy będzie dostępny’. Otrzymasz od nas email jak tylko produkt do nas dotrze.:)
Niestety nie wymieniamy produktów. Można dokonać zwrotu produktu i złożyć zamówienie na kolejny. Oto link do informacji jak i gdzie dokonać zwrotu: https://napiki.pl/pl/content/21-zwroty-i-reklamacje
Tak, jest możliwość wybrania faktury vat zamiast paragonu podczas składania zamówienia.
Jeśli natomiast zamówienie zostało już zrealizowane na osobę fizyczną to niestety nie możemy wystawić faktury do paragonu.
Chętnie odpowiemy na nurtujące Cię pytania. Napisz do nas na hello@napiki.pl